آمالگاماتور کپسولی دوموتوره دیجیتال عاج طب مدل Dentalium D As well as

Wiki Article

آمالگاماتور قیمت از این آمالگاماتور دندانپزشکی در اکثر مواقع برای ترمیم دندان های افراد استفاده می شود. تمامی محصولات این شرکت در ویکتوریا یکی از ایالت های استرالیا تولید و در بیش از ۱۰۰ کشور جهان ارسال می گردد. کشور سازنده این دستگاه آمالگاماتور را باید استرالیا بدانیم. اینها نشان میدهد شرکت سازنده احترام قابل قبولی برای مشتری برخورد دار است. مواد اصلی سازنده آمالگام جیوه، مس، نقره، قلع و سرب است.دستگاه آمالگاماتور، دستگاهی است که این ماده را آماده می کند. آمالگام از مواد : جیوه، مس، نقره، قلع، سرب و… این دستگاه نقشی مهم در سرعت پرکردن دندان و نیز کیفیت مواد پرکننده دندانی دارد. در واقع کا راصلی این دستگاه را باید میکس کردن مواد دندان پزشکی است. لوازم پزشکی به دلیل حساسیت های بالایی که دارند نیاز است که از همه لحاظ برسیشوند. همه پزشکان از اهمیت بی چون و چرای دستگاه های خود خبر دارند و از مهم ترین نشانه های تشخیص کیفیت بالای دستگاه های مورد علاقه خود را داشتن ضمانت نامه ها و استاندارد ها می دانند. پس از تولید محتوا اصولی برای کلمات کلیدی هدف و درج آنها در سایت، وقت آن می رسد که شما نتایج بدست آمده از محتوا خود را آنالیز نمایید.


خرید دستگاه آمالگاماتور

در قسمت زیر eight ابزار رایگان جهت یافتن کلمات کلیدی معرفی شده است که توسط آنها می توانید کلمات کلیدی مناسب را برای محتوای وب سایت خود انتخاب نمایید. پنل کنترلی که در این دستگاه به کار رفته است از نوع دیجیتالی می باشد که عمر این دستگاه را بالا برده است. آمالگاماتور دنتالیوم دارای درب محافظ و میکروسوییچ ایمنی است و گیره دستگاه آمالگاماتور کپسولی یک تکه استیل بسیار مقاوم است. نکته قابل توجه ای که باید در مورد دور موتور این دستگاه بدانید این است که دور موتور آن 4600 دور در دقیقه می باشد که می تواند به عنوان یک مزیت رقابتی به حساب آید. در دستگاه های آمالگاماتور دور موتور جز عوامل مهم در انتخاب این دستگاه کامپوزیت ذنذانپزشکی به حساب می آید. سیستم ایمنی که در این دستگاه پرکاربرد استفاده شده است میکروسویچ ایمنی و قاب محافظ می باشد که جز اجزای بسیار مهم این دستگاه به حساب می آید. آمالگاماتور از جمله ابزارهای پرکاربرد در مطب دندانپزشکان می باشد.وسیله ای است که با مخلوط کردن پودر آمالگام و جیوه ماده ای خمیری شکل را ایجاد میکند که برای پر کردن دندان ها مورد استفاده قرار میگیرد. هنگامی که این نوع از دستگاه شروع به کار میکند، پرده نازکی که بین جیوه و مواد پودری آمالگام قرار می گیرد از بین میرود و مواد با هم در داخل دستگاه مخلوط میشوند. Th is was g​enerat ed wi᠎th the he​lp ᠎of G SA C on tent  Gen er ator D emoversi᠎on.


فروش دستگاه آمالگاماتور

گاها ممکن است به دلیل از بین رفتن لرز گیرها، صدا و لرزش آمالگاماتور افزایش پیدا کندو به همین دلیل پیش از خرید، آمالگاماتور را روشن کرده و میزان صدا و لرزش آن را بسنجید. ابزار ترمیمی دندانپزشکی شامل : اره بین دندانی ، ماندرل دندانپزشکی ، نوار ماتریکس ، سکشنال ماتریکس ، میکسینگ تیپ ، دیسک پرداخت کامپوزیت ، دیسک پالیش دندانپزشکی ، و انواع پین شامل پین داخل کانال ، پین تیتانیومی و گلد ، و از دیگر ابزار های مصرفی ترمیمی دندانپزشکی میتوان به وج دندانپزشکی اشاره کرد. امروزه دستگاه های آمالگاماتور در انواع مختلفی موجود در بازار هستند که شامل دستگاه آمالگاماتور ترکیبی، آمالگاماتور کپسولی و آمالگاماتور دو کاره که همان آمالگاماتور پودری و کپسولی است میباشد. آمالگاماتور کپسولی دو موتوره عاج انواع کامپوزیت ذنذانپزشکی طب با قابلیت تنظیم دور و مخلوط کردن انواع کپسول های آمالگام گلاس آینومر با سابقه ی تولید حدود ۳۰ سال در بازار تجهیزات بیوالکتریک دندانپزشکی همراه با تجربه و به روز کردن بخش های مختلف دستگاه از جمله: پیشرانه، الکترونیک، ایمنی آمالگاماتوری بی نقص، با دوام و ایمن را در اختیار جامعه ی دندانپزشکان کشور قرار داده است. این نوع آمالگاماتور با استقبال بسیار خوبی از سوی دندانپزشکان رو به رو است و نسبت به سایر دستگاه پرکاربردتر هستند.


آمالگاماتور (Amalgamator) از دو كــلــمــــه Amalgam به معنی آلياژی از دو يا چند فلز و ator به معنی عامل، تشكيل شده است و در كل به منظور تركيب مواد قالب گيری دندان استفاده ميشود. در زمینه خرید و فروش تجهیزات دندانپزشکی دست دوم نیز فعالیت می کنیم. به طور کلی میتوان گفت که کار دستگاه آمالگاماتور در دندانپزشکی ترکیب و همزدن جیوه و آمالگام است. این دستگاه هنگام کار کردن، دچار لرزش های کوچکی می شود، به همین دلیل ممکن است پودر آمالگام منسجم شده و در هنگام ریزش برای ترکیب شدن، دچار مشکل شود و مقدار کمی پودر به ترکیب اضافه شود. زمانی که این دستگاه روشن شد این دو ماده به نسبت eighty درصد پودر و twenty درصد جیوه با یکدیگر مخلوط میشوند. جزء تجهیزات عمومی مطب دندانپزشکی است که دور موتوری برابر با 4000 دور در دقیقه دارد. SD مجهز به چنگال های خم شونده است که این قابلیت باعث شده تعداد زیادی از کپسول های آمالگام را در خود قرار دهد همچنین با فرکانس ۴۵۵۰ نوسان در دقیقه مخلوط شدن هر ماده دندانی را تضمین می کند. four) درجه تنظيم پودر آمالگام را هميشه با وسيلهاي تنظيم کنيد که به دستگاه آسيب نرساند و از به کار بردن وسايل تيز و برنده خودداري کنيد.

Report this wiki page